2013, 5/4 - Underbara vårsol!

Åh nu va de på tok för länge sen jag tog med dit att skriva. Sitter just nu på jobbet och längtar hem. Vill ut och leka med min lilla tös, det bästa som finns är ju ute lek! Vi var ute igår i nästan tre timmar hur underbart som helst!
Annars då? Jag jobbar, är med Evelina, fixar och donar! Har även fått veta sanningen om vissa helt otroligt giriga och aningen patetiska människor de finns... Suck att dessa ska vara släkt till mig och till min dotter! Pinsamt!
Nej nu får jag nog avrunda... Tråkigt inlägg men men! ;)

Ha de gött i den underbara vårsolen!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till bönan och limpan limpan

Haha nej mina barn heter inte bönan och limpan:) de har andra namn. Men de har sen graviditeterna kallats så:)

2013-04-27 @ 12:26:54
URL: http://jannikassmulor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0