2013, 16/2 - Lördag!

Åh har bollat fram och tillbaka på om detta med att blogga verkligen är något för mig. Det är kul men det är ofta svårt att veta vad NI läsare vill läsa eller vad NI gillar! Jag har så mycket jag vill dela med mig om, tankar,åsikter, livet från förr och nu, framtiden, alla planer på livet men framför dela med mig av min glädjespridare till dotter som även kam vara en sådan buse och retstickor fast med ett hjärta av guld!
Tåls att tänka på! Tipsa gärna om vad du skulle vilja läsa om på mun blogg, behöver lire hjälp på traven nu när jag försöker igen! Sen ny design hade varit kul, så får nog slänga iväg ett mejl till hon som gjort min nu! Hon är ju definitivt bäst!

Jaja dags att fortsätta lördagens mys ihop med mina två älskade! Film med godis, 2 olika dip, gurka + morotsstavar! Gotteligottgott!
Ha en fin lördag alla fina läsare!

// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0