2013 2/2 - Trött

Ligger i sängen hos min kära moster i Alingsås. Är jätte trött och har huvudvärk, sovit lite konstig blir bättre snart.
Min prinsessa sover som en liten gris. Inte konstig hon trött efter gårdagen badande på äventyrsbadet i Lerum ihop med hennes Mommo-Soli. Vilken tuff tjej jag har, simtränade, hoppade, åkte den stora rutchkanan själv efter att ha åkte i knät några gånger och den allra största/snabbast ett par gånger. Det roligaste igår va att se hur hon flabbade åt allt. Hon är verkligen inte feg och inte många som tror att hon bara är 2 1/2 år.
Näää nu ska jag ta två Alvedon och sedan inta mitt morgon kaffe som jag hör någon satt på, mmmmm!
Sedan blir de kalas vid 14.00 så då kommer världens bästa mormor hit bland annat och ev Ingo, himla roligte

// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0