2013, 20/1 - Mys morgon!

Oj de va länge sedan nu! Har haft fullt upp, Evelina har varit sjuk och jag har prioriterar vila de stunder hon sovit eftersom nätterna varit astma anfall efter anfall men nu har lill-stumpan fått medicin och vi ser redan goda resultat.
Annars har de inte hänt mycket sedan sist, i fredags åkte vi till Alingsås för Evelinas skull, det var mys. Solveig drog med mig på träning på lördag kväll och jag dog typ efter exakt 2,34 minuter! Men kändes kul och skönt efter åt! Hejja mig! Sedan efter åt vi pizza och åkte hem emot Falkenberg.
På vägen upp mot Solveig stannade vi hos min farmor och faster Jessica, min tomte till farbror kom med förbi! Åh vad jag älskar er och tycker de är tråkigt med sånt avstånd! Vi gick även till min faster Helen och hennes familj, ni är bäst! Världens sötaste, tokigaste familj med de godaste kusinerna man kan tänka sig.
Nu ligger jag i sängen efter att ha myst med min på tok för underbara familj. Ni är de finaste jag vet, nu är underbara.
Snart dags att äta frukost och fixa sig för idag blir de jobb ihop med Cicci! Himla kul ska det bli! Tupperware med massa gäster!

Kommer ev en bilder bomb i eftermiddag eller ikväll...

// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0