2013, 7 Januari - Ett bra tag sen...

 
Hej hej!

Då hittade jag hit igen. Har sen ett tag funderat på att börja använda bloggen igen som en dagbok, men dragit mig då det va stressigt sist och jag blev så sjukt irriterad när det jag skrev emellanåt försvann. Men har tänkt om, det är nytt år och nya tag. Har så enormt mycket framfrö mig detta året och vill inte missa en sekund.
Detta året börjar jätte bra med nytt jobb och nya möjligheter, har även börjat som Tuppeware-konsulent kvällarna eller ja det är tänkt så har varit lite segt i starten och jag ska även ha min första betalda semester till sommaren.
Annars är det nog sig likt här. Evelina väcker så det knakar, hon är nu 2 år och 5 månader. Hon pratar enormt mycket och är välidgt smart, framåt och tar åt sig allt. En snabb lärd liten räcker som älskar allt som har med idolen Pippi Långstrump att göra, gillar även andra Astrid Lindgren figurer.
Jag och Joakim är fortfarande ett par och kommer bara varandra närmare var dag, vi har haft en väligt tuff perodi då två personer i vår närhet gått bort och det tog hår på oss framför allt Joakim och hans familj som står mig varmt om hjärtat. Sedan har jag haft det lite knakigt med mig själv men ser var dag som en dag med nya möjligheter, jag kan, jag vill och jag ska är mitt motto.
Jaa, vad ska jag säga mer... Min moster-mamma Solveig blir allt mer och mer betydelsefull för var dag som går. Utan henne hade det varit tufft, hon finns där i alla lägen för mig och min familj. Hon har verkligen tag till sig Evelina precis som hennes riktiga barnbarn och Evelina är välkomen dit när hon vill! Önskar så många gånger att vi bott närmare så Evelina hade fått vara med SIN mormor Soli så mycket som hon velat. Hon älskar verkligen henne och hennes man Sonny. Det två skämmer verkligen bort min lilla groda.

Nu får jag nog avrunda här... Skulle gärna vilja fixa min blogg med nya bilder och sånt men får bli ett framtida projekt OM jag väljer att fortsätta blogga denna gången. Ska försöka i alla fall och skriva mer vardagliga och kortare inlägg.
 
 

Vi är rätt tokiga och knasiga MEN vi älskar varandra!  ♥
 
 
// Therese
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0