2013, 8/1 - Världens finaste kille!

Igår blev jag stolt moster till den finaste lille killen i världen! Han är så underbar, kan inte slita ögonen, åh han är så go och jag vill bara sniffa på honom!  ❤
Evelina är så glad över honom, hon tittar på bilder och ler med hela kroppen, ser liksom galet lycklig ut. Evelina pratar så om dig och vi är så glada över att du blev just du! Evelina säger "han har min kompis och han vill träffa mig" , "jag ska possa han" eller "jag kan åka han hävl med min mommo å sandra" efter de att jag berättade att jag inte får träffa honom när jag är förkyld. Vi längtar så efter dig, vi är nyfikna på dig och Evelina undrar så vad du är för någon. Hon har svårt att tro att du verkligen är bebisen hon pratat med via Sandras mage!


Åhhh Älskade lille kille, moster och kusin längtar efter såå dig! Jag är stoltaste moster i världen och de är en sån fantastik känsla! ❤

Finaste INGO! ❤

 

// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0