2013, 9/1 - Frukost

Efter att för första gången i mitt liv har för sovit mig, vaknade 06,36 i panik! Det va bara att slänga på sig allt och hoppa sminket, Evelina va trött och mammig så fick klä henne med, det fick ta 5 minuter extra tänker inte stressa henne. Sedan slängde jag mig i bilen och körde till jobbet. Så väl framme var klockan 07,08 så jag blev alltså bara 8 minuter sen! Yes, de va ju inte hela världen... Körde inte ens som en dåre för körkortet är jag rädd om!
Nu sitter jag äntligen ner med en härlig kopp kaffe, mmm! Strax börja fixa i köket. Trivs som fisken i vattnet på jobbet, men fy för att för sova dig! Vill jag inte göra om, pinsamt om inte annat! Nej, dags att jobba!

En bild på min underbara tjej! Åh vad jag älskar dig! ❤️
// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0